“Frumusetea la 40 de ani!”-o campanie de promovare a frumusetii la orice varsta
În perioada martie 2015 – februarie 2016, Russenart Communications în parteneriat cu Hebra Dermatologie și Pirifan Distribution derulează campania educațională de informare și creștere a respectului de sine a femeilor, cu titlul ”Frumusețea la 40 de ani”. Proiectul este sprijinit de Jolidon, Beauty Boutique și pictorul Daniel Bulimar-Henciu.
În cadrul campaniei, 12 doamne din presă, cu vârsta între 35 si 47 ani, sunt invitate să vorbească despre ceea ce inseamna frumusetea în jurul vârstei de 40 ani, oferind sfaturi pentru o îngrijire și o alimentație sănătoasă. În fiecare lună, fotografiile doamnelor participante în campanie vor fi transformate în tablouri pictate de pictorul partener al proiectului, Daniel Bulimar-Henciu iar la finalul campaniei, toate tablourile vor fi incluse într-o expoziție și într-un calendar ce va fi distribuit în 2016.
”40 de ani este o vârstă a maturității, a împlinirii personale și profesionale. Prin participarea a 12 doamne cu importante realizări în viața personală sau în carieră, dorim să atragem atenția asupra adevăratei frumuseți. Frumusețe care, la această vârstă, înseamnă mai mult decât o siluetă trasă prin inel și un chip de porțelan. Frumusețea la 40 de ani poate să însemne o viață împlinită, o familie fericită, un chip îngrijit și un corp sănătos. Ce ne dorim prin această campanie? Creșterea respectului de sine a femeilor aflate în jurul vârstei de 40 de ani și redarea încrederii în forțele proprii prin prezentarea celor12 doamne, frumoase prin ceea ce au realizat dar și educarea în ceea ce priveste modul de îngrijire în jurul vârstei de 40 de ani”, a declarat Larisa Toader Managing Director Russenart Communications.